Ważne informacje dla konsumenta

( ilość produktów: )

Ważne informacje dla konsumenta

 

  

Główne cechy świadczenia z uwzględnienie m przedmiotu świadczenia

 

Informacje znajdują się w zakładce „Informacje o produkcie” oraz są dostępne w trakcie składania zamówienia

Sposób porozumiewania się z Konsumentem i dane kontaktowe, w tym do celów składania reklamacji

e-mail: plytki@dagma.pl

tel. 32 251 83 99

fax  32 255 69 64

drogą pocztową: DAGMA sp. z o.o., ul. Pszczyńska 15, 40-478 Katowice

 

Dane identyfikujące Sprzedawcę i adres siedziby

DAGMA sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-478), ul. Pszczyńska 15, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy KRS pod numerem 0000130206, kapitał zakładowy 75000 zł, numer NIP 634-012-60-68, numer REGON: 008173852

Łączna cena za świadczenie wraz z podatkami, opłaty za transport

Cena brutto (tj. zawierająca podatki) jest widoczna przy każdym z produktów w zakładce „Informacje o produkcie” oraz w trakcie składania zamówienia

Opłaty za transport są kalkulowane w trakcie składania zamówienia i prezentowane w podsumowaniu zamówienia

Sposób i termin zapłaty

- przelew tradycyjny - numer konta: PKO BP SA 26 1020 2313 0000 3402 0019 8853 albo

- zapłata przy odbiorze osobistym

 Termin zapłaty w przypadku przelewu wynosi 7 dni od złożenia zamówienia

Sposób i termin spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę

Realizacja zamówienia w terminie 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy. W przypadku niestandardowych zamówień Sprzedawca potwierdzi termin realizacji. Dostawa przesyłką kurierską lub odbiór osobisty

Procedura rozpatrywania reklamacji

Informacje dostępne w zakładce „Procedura reklamacyjna”

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Informacje wraz z formularzem odstąpienia dostępne w zakładce „Prawo odstąpienia/zwroty”

Koszty zwrotu w przypadku odstąpienia od umowy

Konsument ponosi  bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 180 zł za miejsce paletowe.

Rękojmia i gwarancja

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego, a w szczególności art. 556 oraz art. 55611-5563 k.c.

Sprzedawca nie udziela gwarancji na towary sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego. Towary sprzedawane przez sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta na warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym wystawionym przez producenta

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

Informacje dostępne w zakładce „ Procedura reklamacyjna”

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel